Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

Sonder/Φώντας(FONDER) - ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ

«Πάντα αντιπαθούσα τους χασικλήδες», μου είπε
και έσκασε τον μπάφο που μόλις είχα στρίψει για αυτόν.
Δεν θύμωσα, 
αν και πάντα θυμώνω για το τίποτα.
Εξάλλου, αν και πίνω πάνω από ένα γραμμάριο μόνος μου την μέρα
δεν θα ‘λεγα πως είμαι χασικλής.
θα ‘λεγα πως είμαι μαρξιστής
που δεν έχει σχέση με την εργατική τάξη.
θα ‘λεγα πως είμαι αντισεξιστής
που, που και που λέει την κοπέλα του πουτάνα.
θα άκουγα την μάνα μου να λέει πως είμαι ο λόγος που ζει
λίγο αφού μου πει πώς είμαι ο λόγος που έβγαλε για δεύτερη φορά καρκίνο στο στήθος
θα άκουγα την θεία μου να μου λέει πως χρειάζεται κάποτε να κόψω τα ηρεμιστικά
και θα την έβλεπα να μου δίνει συνταγή για άλλα τρία κουτιά που χρειαζόμουν
Θα ήμουν ένας ράππερ που προσπαθεί να γράψει ποίηση
ενώ ένας ποιητής έχει σκεφτεί ήδη τους στίχους του μέρους του,
και κοιμάται στον καναπέ μου.
Θα έγραφα κάτι ενδιαφέρον
πάντα έβρισκα ενδιαφέρουσες  τις αντιφάσεις.
αλλά πάντα γράφω ό,τι ζω
και στην ζωή μου δεν βλέπω καμία

***                                                                                                                                       
Το χασίς είναι μια μαλακία και μισή
τόσα πεταμένα λεφτά για ένα ελαφρύ ηρεμιστικό
ενώ μπορείς να αγοράσεις κατευθείαν την πρέζα σου
και να ηρεμίσεις μια και καλή, αν 
δεν βλέπεις τον κόσμο γεμάτο αγάπη κι ελπίδα
μάλλον δεν πίνεις τίποτα που να αξίζει τον κόπο
τον βλέπω κατάμαυρο 
γεμάτο ψόφιες χελώνες και ρούχα για πλύσιμο
και τριγυρίζω το πρωί, σπινταρισμένος με εσπρέσσο
να προλάβω το σκουπιδιάρικο μην μαζέψει καταλάθος το γείτονα
ίσως και να του άξιζε βέβαια
κάποτε μας έριξε μισό γραμμάριο
μην με εμπιστεύεσαι, είχε πει, είμαι μουνόπανο εγώ
μου είχε φανεί τότε αρκετά γλυκούλης
τελικά ήταν όντως μουνόπανο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου